ח"כ קולטר-וונש: "ברגע שנחליט שאי אפשר יותר – כל האפשרויות על השולחן"

ישראל רובין 2 Comment on ח"כ קולטר-וונש: "ברגע שנחליט שאי אפשר יותר – כל האפשרויות על השולחן"

ח"כ מיכל קוטלר-וונש בשיחה עם 'קול חי': "כמובן שיש שלב שאנחנו נגיד עד כאן ומה שינחה אותנו זה אותה אחריות שבגינה נכנסנו לממשלה הזו, ברגע שנחליט שהאחריות איננה מאפשרת להמשיך – כל האפשרויות על השולחן"

ראשי כחול לבן גנץ ואשכנזי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכל קולטר-וונש (כחול לבן) שוחחה עם איתי גדסי ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי'. במענה לשאלה מה יעשו בכחול לבן כעת כשהאולטימטום בנוגע לתקציב – פג: "השאלה היא מה טוב לאזרחי ישראל. בהסכם הקואליציוני היה כתוב בברור שמעבירים תקציב דו שנתי – אנחנו כבר מזמן לא שם, אנחנו מדברים כרגע על תקציב 2021 כדי שנוכל לייצר תוכניות ארוכות טווח לכלל משרדי הממשלה. גם החקיקה תקועה כי ועדת השרים לענייני חקיקה אינה מתכנסת, ומינוי בכירים שחייב לקרות".

קוטלר מוסיפה: "אנחנו כל הזמן מנסים לקבל את ההחלטות באופן שהכי טוב לאזרחי מדינת ישראל באותו הרגע הנתון. אותה אחריות שבגינה נכנסו לממשלה הזו היא זו שמנחה אותנו גם בקבלת ההחלטות".

"אנחנו לא חסרי השפעה כי אם לא היינו בממשלה הזו המצב היה גרוע יותר", מסבירה קוטלר. "בסופו של דבר כחול לבן נמצאת במשרד המשפטים ובביטחון ובתקשורת ואל מול זה צריך להשוות ולא אל מול מציאות אידיאלית כל שהיא".

במענה לשאלה האם יגיע שלב בו בכחול לבן יחליטו שאי אפשר להמשיך בממשלה הזו, ענתה קוטלר: "כמובן שיש שלב שאנחנו נגיד עד כאן ומה שינחה אותנו זה אותה אחריות שבגינה נכנסנו לממשלה הזו, ברגע שנחליט שהאחריות איננה מאפשרת להמשיך".

בנוגע לאפשרויות כאלה ואחרות של הקמת ממשלה חדשה בתוך הכנסת הנוכחית, תוך הכתרת ח"כ לפיד, בנט או יעלון למשל כראש הממשלה, לא פסלה קוטלר-וונש וענתה כי "כל האפשרויות על השולחן".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אסון גמור שאתם בממשלה!

  2. 1

    צער צער צער צער !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!